4.4.10

كلمه إلى كل ليبرالى فى مصر . دكتور وجيه رؤوف

هناك 3 تعليقات:

  1. عزيزى بل صديقى العزيز دكتور وجية
    بامانة عجبنى كلامك جدا وهذة هى الحقيقة الناس ملهاش دخل لكن المصيبة هى سياسة الدولة والتدخل الخارجى والفكر السيئ من رجال الدين الاسلامى على الفضائيات انا بكلمك لان بلدى عانت وعانت وراح من الضحاية عشرات لدرجة قتل فى يوم 14 شخص فى عام 92 كان الشباب المسلم يقطع السلاسل المعلق بها صليب من رقاب السيدات وتقطع وتداس لان المسيحى كافر كم كان تواطئ رجال الامن لكن هاقولك بتقول لمين مدام مال المسيحى حلال لهم ولا ولى على المسلم من غير المسلم ياريت كلامك دة يعملوا بية لكن انا لست بغاضب من تصرفات هؤلاء لكن انا بعتبرها بل هى بركة حقيقة معطاة من الرب وفى الاخر ربنا يهديهم لكن انا لى اصدقاء مسلمين بمعنى كلمة الصداقة المشكلةليست مع اشخاص هى مع اجهزة واجهزة امنية لاتعطى الاخر حقة بل تعتقة وتهددة اما او اما وهذة هى المصية ربنا معاك

    ردحذف
  2. el mase7iin fe masr 3ayshiin be karamethom w wa7'diin 7a2ohom talet w metalet w ely y2ool keda yb2a ragel mota3aseb w en el ta3asob dah sema men semat sha7'setoo ,,la2eny besara7a 3omry ma shoft mawkef feh etehaad le ay mese7y swa2 men aghezet el dawla aw 7ata men a7'wathoom el moslemin

    ردحذف
  3. جميل جدا يا دكتور وجيه
    تحياتي
    وردا علي الأخ ملاك حلمي صاحب التعليق
    يا عزيزي الإسلام لا يُقر السرقه من المسيحي ومن يقولون ان اموال المسيحيين حلال هم مجرمون ولا يعبرون عن رؤية الإسلام
    تسأل أيضا الدكتور وجيه وتقول بتقول لمين
    يا عزيزي بيقول لكل المصريين
    انا مسلم وسعيد جدا بأن يكون هناك مصريون شرفاء مثل الدكتور وجيه واحب ان اري واسمع لأقباط اخرين يخروجون ويتكلمو بصراحه وصدق مثله
    وهذا لا يعني اتفاقي الكامل معه فانا اختلف معه احيانا ولكنه اختلاف لا يفسد للود قضيه

    ردحذف